petak, 20. rujna 2019.

Žene šute i skrivaju svoje lice

U mome gradu je neki dan postavljena izložba fotografija pretučenih žena. Usred grada, posred Korza, da svaki šetač može bacit oko kad digne pogled s poda. Šaka u oko - see what I did there.

Vječito pljujem i po gradu i po državi i po Hrvatima generalno, ne mislim da vrijedimo koliko je crnoga pod noktom i tako dalje. Ali zbog ovoga me baš obuzeo ponos. Ovo su Riječani napravili. Tako rijetko osjetim taj ponos, ali evo, pere me. Netko je tu odlučio da treba društvo zveknuti u glavu, i to su bili Riječani ❤️

E, al ne bi Riječani bili Riječani niti Rvati Rvati da ne okrenu priču naglavačke i istresu je iz gaća. I ne bi ja bila ja da se ne nasekiram i ne iskomentiram.

Čačkala sam mečku i išla vidjet kako su portali to razglasili. Za početak, to su razglasili samo lokalni portali, što je prva i osnovna sramota. Medijskim kućama stacioniranim u - na primjer - Zagrebu, se nije činilo da o ovome ima smisla trubiti. Moguće da je došao netko iz “Dobro jutro, Hrvatska,” ali gle, ja ti nemam TV program, niti sam u penziji pa da ga mogu gledat ujutro. I tako ti većina stanovništva, draga televizijo. S jedne lude strane me to uopće ne čudi - u zemlji gdje su masnice kulturna baština uz bok licitarskom srcu, ne treba jednoj nebitnoj Rijeci i njenim progresivnim pizdarijama davati pozornost.

Druga, ali jednako bitna sramota su komentari na fejsari. Ne komentari muškaraca koji se žale da se nad njima isto vrši nasilje ili oni kojima je sve skupa smiješno - to je skroz bilo za očekivat jer ko o čemu, seljober o nasilju nad ženama. Komentari žena su oni koji su za pokrit se dekom preko glave i iskopčat se s interneta zauvijek. Pa se tako jedan reprezentativni primjerak nadovezao na to koliko nasilja muškarci trpe od žena ovako:

zene maltretiraju u glavu.... zena sam al priznajem da pilamo do besvijesti...sad ce feministice paljbu :/
pa 90 % zena pila..i ja isto :) lagala bi da kazem da ne pilam 😂.doduse oko pizdarija ali i to je pilanje...

Dušo, jesi li ti svjesna da si upravo opravdala nasilje nad ženama i da ti je još bilo i smiješno? Neće feministice paljbu na tebe, ne brini ništa. I ne samo to, nego će Centar za nenasilje i ljudska prava, koji je ovo i organizirao, tebi, dušo, pružiti pomoć i zaštitu ako ti bude trebala. Znaš zašto? Zato što to feministice rade: štite druge žene bez obzira na to što one možda misle da zaštitu ne zaslužuju. One te neće otpisat ako si ispilala svoga muškarca do te mjere da te opizdio ispod oka.

Ja ti prema tome nisam feministica. Ja mislim da ti, dušo, ne zaslužuješ da ti žena pomogne. Zamisli samo da ti pomogne pa krene pilat! Sudeć po tvome komentaru, to mi se čini gori pakao nego ležat pretučena u ćumezu.

Baš zbog ovakvih žena kao što si ti, dušo, ova je izložba trebala obići Hrvatsku. Baš zato što si u meni izazvala ružne emocije i misao da ti zaslužuješ biti na jednoj od tih fotografija, ja ću tu izložbu morat obić još jednom da me prodrma.


Nema komentara:

Objavi komentar

It Takes Two to Tango

Tko o čemu, ja o medicinski potpomognutoj oplodnji! Šta ću, puno mi znači. Toliko mi je važna da sam zanemarila sve drugo. A najvolim se upl...