četvrtak, 16. siječnja 2020.

Samo jednom, majkemi

Znaš onu lijenost kad završe svi zimski blagdani, skinu se božićne lampice, a ti sjedneš i počekaš da život prođe? E to. To je mene i ove godine odvalilo.

Taj unutarnji godišnji sada je završio i ja sad kasnim s komentarima na stvari oko sebe. Al' ne budi lijena, Rđava, spomeni se bitnoga!

Na primjer, spomenula bih se filma "Bombshell" kojeg sam zadnji voz ulovila u kinu. Da sam ga pogledala ranije, možda mi ne bi titrali domaći problemi pred očima, ali ovako mi je baš lijepo naleglo na čelo, ko pršut na domaćeg političara.

Film je to o ženama s Fox Newsa (Amerika, mind you) koje su popizdile i digle tužbu protiv šefa koji ih je što silovao, što samo dražio. I to - za razliku od nekih hrvatskih šefova policije koji su samo jednom - ovaj je to radio mnogo puta kroz mnogo godina. Već tu vidimo razliku između Amerike i Hrvatske: u Hrvatskoj je to SAMO JEDNOM MAJKEMI.

Na stranu što se tu radi o ženama s plaćama i karijerama koje hrvatske žene mogu gledati samo u ovakvom filmu. I na stranu pametnići koji će pitati šta one hoće sad kad su sve dobile preko kreveta. U tom filmu postoji scena koja me smrznula, premda sam očito ili preružna ili preluda da bi mi se desila. Masni stari prdonja u ovom filmu nasrnuo je na dotičnu gospođu, ona mu se izmakla, rekla ne i krenula prema vratima da pobjegne. Na što - jer nije to siledžija, ej! - ju je dotični prdonja pitao kada joj ističe ugovor. Na stranu što pričamo o filmu, ja se iskreno bojim znati koliko je žena u Hrvatskoj dožvjelo sličnu scenu. Znamo za gospođe iz AK Siget. Tko ne zna, može se informirati ovdje. Dalje od toga ne želim ni znat da mi ne dođe mučno na želudac.

Kako bilo, možda i na valu #metoo pokreta, u Americi je za dotične gospođe završilo okej. Možda ne najbolje ikad, ali definitivno okej.

U Hrvatskoj, što se tiče slične priče policajke koju je šef čitavu noć seksualno uznemiravao, na valu "instambulske konferencije" i svih krkana koji su je htjeli srušiti - pojeo vuk magare. Samo jednom se desilo sljedeće:
U jednom trenutku mi je rekao da bi bilo dobro da radim, dobivam dnevnicu i j…. se u isto vrijeme. Spustio je tada svoje sjedalo u ležeći položaj. Tražio je da ja učinim isto. Pojačao je grijanje u automobilu i rekao mi da skinem jaknu ako mi je vruće. Nagnuo se prema meni i dirao me po lijevoj nozi, po bedru. Hvatao me za koljeno i pričao mi da je bivši specijalac. Stalno sam micala njegove ruke i tražila ga da prestane. No, on me uhvatio za bradu i pokušao me poljubiti. Ponovno sam mu rekla da prestane. On je uzvratio da ima vremena do šest sati ujutro. Naglasio je da je uporan i da dobije sve što želi.
Kada se probudio izašao je van mokriti. Po povratku mi je rekao da sam mu mogla pomoći u pišanju. I ponovno me počeo nagovarati na seks. Stalno je ponavljao da još imam vremena predomisliti se. 
Rekao je i kako ga zanima je li p…. uska ili široka, te kako bi moje sise stajale u njegovoj ruci. Tvrdio je kako je uvjeren da i meni fali seks dok sam na terenu, kao i da ću se pokajati ako ne budem imala spolni odnos s njim. Ispitivao me o veličini grudnjaka, govorio da mu se sviđa moja boja kose i očiju. Tražio me da mu pokažem svoje tijelo. To je potrajalo sve do šest sati ujutro.
Ali samo jednom pa kaže sud da nije bed. Vidiš da se i u Americi moralo stoput ponoviti da jedna žena napokon pošandrca, napravi problem i povuče ostale.

U Americi je trebalo masu godina da počnu padat zlostavljači s puno para i debelim vezama. U Hrvatskoj će pak trebati masu godina da najprije krkani počnu Istanbulsku konvenciju izgovarat pravilno, a onda još masu godina da skuže da je "samo jednom" - jednom previše.


Nema komentara:

Objavi komentar

It Takes Two to Tango

Tko o čemu, ja o medicinski potpomognutoj oplodnji! Šta ću, puno mi znači. Toliko mi je važna da sam zanemarila sve drugo. A najvolim se upl...