nedjelja, 16. rujna 2018.

Moja mama nije imala ni jogurt ni PMS

Evo nam vala žalopojki čega sve nije bilo u staroj Jugi.

Mama mi je pričala da je po trapez traperice išla u Trst. Ono što me zbunjuje je sjećanje da sam i ja išla s njom u shopping u Trst, a bogami da sam i ja nosila trapez hlače, pa nisam sto posto da li su nam se svijesti ispreplele ili ni u samostalnoj RH nije bilo nekih blagodati. U svakom slučaju, bez Trsta bi bila zakinuta za trapez traperice, što je jedan teški #firstworldproblem.

Nona je sama šivala svoje haljine da uvijek bude po posljednjoj modi i u skladnim tonovima - sirota nije imala ni H&M ni Mango ni Zaru na raspolaganju. Njoj je modna sezona trajala bar 5 godina, a ne jednu jesen. Dan danas ima živu i zdravu odjeću iz "tog vremena". Dan danas mi zašije svaku rupu na odjeći tako savršeno da izuje malog Vijetnamca iz cipela (ako ih mali uopće ima). U svakom slučaju, jadna žena je imala kvalitetnu handmade odjeću, i još je morala razvijat neka tamo znanja i motoričke vještine.

Za kruh znam da je bila nestašica izbora - imao si bijeli i crni, nije bilo sivih nijansi kukuruznog, raženog, miješanog, polubijelog, bučinog, slavonskog, primorskog, goranskog... U svakom slučaju, ne znam dalje nabrojat, a trebala bih iz zahvalnosti što imam toliko izbora.

Za jogurte mi nitko ništa nije rekao pa ne znam.

Ali pretpostavljam da je s jogurtima kao i s PMS-om - nije toga bilo u staroj Jugi.

Nekad su žene bile nervozne i osjetljive općenito, to se znalo. Nije se pratilo je li to jednom mjesečno, češće ili rjeđe. Nije bilo tankih uložaka ni tampona na izbor, a ti svejedno nisi znao koji su dani u mjesecu nijednoj ženi koja ne stanuje s tobom. Stoga se smatra da danas žene izmišljaju toplu vodu i samo traže pažnju.

"Kakvi pemesovi šmesovi, hormoni šmormoni, pilule šmilule. Ništa tebi nije, šta tu plačeš bezveze? Moja žena/mater/sestra nije nikad plakala bezveze!"

A čujte, navodno nije bilo ni jogurta s okusom pa ih sada ima.


Nema komentara:

Objavi komentar

It Takes Two to Tango

Tko o čemu, ja o medicinski potpomognutoj oplodnji! Šta ću, puno mi znači. Toliko mi je važna da sam zanemarila sve drugo. A najvolim se upl...