nedjelja, 16. prosinca 2018.

Star Wars: The Influencer Saga

Tjedan dana nakon Nedjelje u 2, još uvijek hejtamo influensere. Stanković nam je mučki i đubretarski ubacio tu temu, te ljude (djecu?!), pošemerio svakodnevicu i natjerao nas da im svima poželimo zalijepit dvi triske kad već njihovi roditelji nisu.

I meni se činilo da pod grupom maloljetnih mlatimudana, s njihovim glupim pričama o sebi, punim zamahom kročimo prema Idiokraciji. Ko da nije dosta što odrasli mlatimudani jedu najgluplje moguće sadržaje za doručak, ručak i večeru, ovi mali uza sve to jedu još i Tide Pod za desert.

Nisam nikad pogledala nijedan njihov video jer već unaprijed znam da ga neću kužit - ne zato što među nama postoji age gap, nego zato što su oni blentava djeca, a ja sam završila fakultete. Fakultet.

E, ali sam pogledala taj nesretni Nedjeljom u 2 da ga mogu hejtat. Crnom dušom hejtat. Bio je i prilog s dvije djevojčice koje samo žele da im je sadržaj zabavan i da nije dosadan. Slabo mi je došlo. Prva misao bila mi je da ne znam tko će zarađivat za naše penzije i uzdržavanje ove generacije od koje nikad ništa.

A onda sam se sjetila da je moj glavni sadržaj u njihovim godinama bio "Star Wars: The Phantom Menace"...


I ne samo da sam popila tupave dijaloge i pojela šarene eksplozije ko votku i ecstasy, nego je moja reakcija na realnost bila točno kao da sam popila votku i pojela ecstasy. U to vrijeme mi je umrla pranona (prabaka za kontinentalce), a ja sam njen sprovod provela potpuno iskopčanog mozga. Svi su plakali i davali saučešće, a ja sam se morala koncentrirat da se ne smijuljim dok mi se u glavi vrte scene iz filma.

S obzirom da sam ipak izrasla u osobu ukopčanog mozga, odlučila sam bit razumna i hejtat samo polovično.

Ne, ne kužim ovu djecu i njihove interese. Ali ne kuže ni moji starci moje interese - dan danas misle da bezglavo ostavljam plaću u kinu i parfumerijama.

Moja mama je dobivala po nosu da sluša buku (Bijelo dugme i Queen - ne znam kako, majkemi). Ja sam dobivala po nosu da slušam deračinu (System of a Down - isto ne znam kako, majkemi).

Ova djeca dobivaju po nosu jer previše vise po Youtubeu, ali za razliku od nas, većinu video i glazbenog sadržaja prate sa slušalicama u ušima, što znači da ne teroriziraju susjede "Chop Sueyem" u 11 navečer. Ima iznimki po busevima, al okej, rekoh da ću hejtat polovično.

Što se tiče njihovih uzora koje je Stanković srdačno ugostio, sada kad sam ohladila glavu, odlučila sam i njih hejtat polovično. Ne želim hejtat, ali od najgoreg do najboljeg idu ovako:

4) Petra Dimić
Nisam razumjela čime se gospođica bavi osim prezentiranjem svoje ljepote. Nisam ubrala kako razmišlja o tome što radi, o sebi (osim u superlativima), ni o drugima (osim kao sredstvu za pobiranje lajkova). Skužila sam da ne očekuje da će je netko uspjeti svrgnuti s lajk-trona. Skužila sam da ništa ne radi sama nego ima svoj "tim" koji sve radi za nju. Tako da realno ne znam šta ona točno radi osim biva lijepa pred kamerama, i tu i tamo spomene kako ne bi trebalo biti nasilja. Čekala sam da u jednom trenu izusti "i mir u svijetu". Nije se desilo 😢
Ne mislim da bi ona ikome trebala biti uzor dok u svoj flash ne ubaci substance.

3) Filip Dejanović (The Sikrt)
Otprilike sam shvatila čime se momak bavi. Ne razumijem zašto bi to netko gledao, ali ja i meni slični nismo ciljana publika pa nije ni bitno. Momak nije bogznašto elokventan i ne znam zašto se hvatao pisanja knjige, ali jasno je da su snimanje, editiranje, montaža, režija - nešto što mu zbilja ide. Osobno volim ljude čije rečenice klize glatko kao vino i ne razumijem se s ljudima koji nabadaju riječi kao ćevape, ali ej - de gustibus. Činjenica je da je momak sve naučio raditi sam, da i dalje uči nove stvari o izradi video materijala, i neka mu je u tom smislu sa srećom. Možda pred sobom imamo budućeg redatelja hrvatskih filmova s kojim se neću htjet svađat, a taj stvarno ne mora biti blagoglagoljiv.

2) Sanja Mijac
Ova gospoja je u biti mojih godina i ima kulinarski blog. Sve ju kužim, imala je identične kulinarske probleme kao i ja kad sam počinjala kuhat (favorit nam je objema riječ "odoka"). Fina, staložena, skromna, suvisle rečenice. Mislim da nju ne hejtaju ni stariji ljudi, osim možda žena koje ne kuže zašto bi se "odoka" trebalo izrazit u gramima. Ali glavni razlog zašto ju ne hejtam je taj što ima SADRŽAJ. Ne ide okolo predstavljajući samu sebe ko boginju na zemlji, samo ljudima pomaže da ne ostanu gladni pored skuhanog ručka. Meni dovoljno.

1) Nika Ilčić
Šok i vjeverica! Ovu djevojku sam nedavno na jednoj kavi toliko hejtala da je ružno. Još uvijek nisam pogledala nijedan njen video, vjerojatno ni neću jer ne shvaćam tu djecu. Ali hvala Stankoviću što sada znam da je ovo dite na mjestu. Razmišlja svojom glavom, razumno je, uči, napreduje i nema problema pokazati svu svoju ljudskost. Ono što me najviše oborilo s nogu je činjenica da još nije bila ni punoljetna kad je shvaćala koncept testiranja tržišta. Kad se već mjerimo, moj intelektualni domet u njenim godinama bilo je poznavanje vilenjačkih izraza i runa. Prirodan slijed mog intelektualnog dometa bio je upisat Filozofski. Prirodan slijed njenog intelektualnog dometa je imat svoj život u vlastitim rukama.

I, čija majka sada crnu vunu prede?

Nema komentara:

Objavi komentar

It Takes Two to Tango

Tko o čemu, ja o medicinski potpomognutoj oplodnji! Šta ću, puno mi znači. Toliko mi je važna da sam zanemarila sve drugo. A najvolim se upl...